eat+party+love



(slänger in en bild på mig från för förra helgen i brist på en kamera med ett laddat batteri)

Tjenare bloggen och mina hela 7-10 unika läsare! Woohhooo!
Idag har varit en helt vanlig dag, kl 11, då hade jag missat min dubbeltimme i historia och min dubbeltimme i samhälle. Fast duktig som jag är lät jag inte detta missa lunch och mattelektionen, så jag kravlade mig upp och gick hela långa vägen som tar fem minuter till skolan.
Något som var lite ovanligt var dock att skollunchen var otroligt god!! Det blev en god röra med ris och vegetariska vårrullar! Smaskens!
Efter skolan skulle jag vara med på skolstyrelsens årsmöte, där skulle man få rösta vem som man vill att ska bli vår nya ordförande... fast jag orka/kunde inte sitta kvar så länge så jag stack till jobbet.
På jobbet lyckades jag att spela "Star Wars" tv-spelet i hela 45 minuter utan att skrika "FAAAN JÄVLA SKIIIIT!" när jag dog. Mycket bra barnvakt måste jag få säga...
Nu är jag hemma igen, mamma är hemma från Indien, har fått lite tröjor, en bok och Indiska Elle.
Men nu mina kära 7-10 unika läsare, nu ska jag tvätta och packa min väska till min flytt för att bo hos pappsen i tre dagar!
Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0