Ingen som vill veta var du köpt din tröja

Sitter här hemma hos Caroline igen. Börjar bli nästan varannan helg nu som jag är här. Mycket trevligt. Man vaknar runt 12 och får en fin frukost som är uppdukad och så går man igenom allt skvaller från fredagen. Detta borde vi snart börja kalla "Petra och Carolines kvalitets tid med varann" fast ofta får vi fler gäster, som Elisabet eller Melanie.
Senare ska jag hem så att jag kan använda mig av min ena kvalite; fixa hår. Och göra om min bohem-fjortis till en retro 60-tals brutta. Jag har även fått äran att hjälpa till med sminkningen. 
När det är klart får man se vart vägarna tar än... säger som Lisa Ekdahl "Jag går dit benen bär mig". 

Här är min underbara Caroline:


Caroline är blond
Caroline är en tant inombords
Caroline släppar loss efter två glas vin
Caroline pratar med mig i telefon i ca 3 timmar varje kväll
Caroline är lite snobbig
Caroline har ont i sin ena tand
Caroline har även en krokig tand
Caroline är fin fin fin
Caroline är dryg
Fast mot mig är Caroline snäll
Caroline är en av få som tycker att det inte går att tröttna på mig
Caroline har snygga solisar
Caroline är mycket oraniserad
Undra om Caroline trivs bättre i Berlin?

XOXO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0