Tu Ne Le Mérites Pas

Bojour le blog. Igår var vi som sagt i Hagsätra hos några trevliga Marockaner. Det var mycket trevligt, vi hade danstävlingar. Jag shakade rumpan till Disco Inferno i mer än 1 hel minut, något jag tror att jag ska hålla mig borta från i framtida uppträdanden... det var mycket ansträngade!
Sen dansade vi även till Marockans musik och Fransk musik.
De hade även en mycket fin vatten-pipa som vi i "gemenskap" rökte, mycket socialt!



Det här är Rachid.
Rachid är från Marocko.
Rachid har bott i Sverige i 7 år.
Rachid talar Franska.
Rachid talar Spanska.
Rachid talar Arabiska.
Rachid talar Engelska.
Rachid talar Svenska.
Rachid är c00l!
Rachid bor i Enskede.
Rachid har jag bara träffat två gånger så mer vet jag inte om honom.
Eller jo...
Rachid gillar att göra film.
Rachid spelar fotboll.
Rachid kan kicka bollen mellan en kompis mycket länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0