Yellow... no PINK

Hallue!
Så, fast att jag trodde att bloggen skulle behöva klara sig utan mig nu ett tag så visar det sig att jag har lyckats hitta enn granne här hos min pappa som inte har skyddat internet! Yay! Det kopplas dock ifrån rätt ofta...

Men som det var tänkt så skulle detta va en tid för mig att göra mycket läxor och bara ta det lugnt utan att chatta, blogga och vad allt annat man nu gör på datorn...
Fast, jag hade läxor som sen behövde internet... så jag pröva, och det funka! C00l!

Idag har jag lagat falafel! Den blev helt okej... inte rätt koncistens... men annars var maten god! Handlade färska grönsaker i en super trevlig Grekisk matbutik på Nytorgsgatan. Kan tipsa om den, fick pita bröd gratis! =D

Vad mer har hänt?? Bara att jag suttit och läst ännu mer i min mycket underhållande bok "Våtmarker".
Ska lägga ut mitt tal här sen så att alla kan bli tipsade om den!
Men nu ska jag keep on reading my b00k!

XOXO LATER HOE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0