...;;::Sats::;;...

Idag har jag kommit nästan lite närmare mitt mål att Beach 2010 se ut som Britney Spears gjorde 2004... jag har fått en titt på Sats Medborgarplatsen. Det lukta inte gott där inne, det var massa macho män med stora tyngder och de som bara satt och spände sig framför spegeln... en del kvinnor var man tvungen att slänga ett extra öga på för att se ifall det verkligen var en kvinna eller en man. De sålde super fula chockrosa sport string. Men jag kan nog säga att jag blev kär. Vet inte om det var den trevliga damen i receptionen som hjälpte mig utan att kunna ett smack, inga priser hade hon och kunde knappt nått om de olika val på kort man har. Men det var ändå nått i atmosfären över Sats som tilltalade mig. Och när man kollar deras olika pass så verkar de grymma.
Så nu ska man bara smöra lite i hemmet så att man får ett gymkort där.


så här såg man ut 2007 när man tränade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0