Första inlägget

Tja, så då har man påbörjat ännu en till blogg.
Jag vet inte varför jag byter bloggadress hela tiden... antar att man liksom tröttnar på sina gamla bloggar och vill försöka börja på nytt, fräsch start typ.
Anledningen till att jag bloggar är nog för att jag gjort det så länge. Påbörja min första blogg 2006, fast av misstag raderade jag den bloggen. Det var synd. Där kunde man se ur mycket jag förändrades genom tiden, och det kan jag säga att det inte har varit lite av.
Men var står jag nu i livet?
Jag är 17 år, bor på Söder i Stockholm och läser samhällsprogrammet med inriktning språk på Södra Latin.
Efter skolan så brukar jag umgås med mina vänner eller jobba som barnflicka.
Mina stora intressen är forna tider som 1940 talet och 1950 talet, klänningar och kjolar i alla färger och former, musik (berättar mer om det sen), "fisk" fredagar med Molly, baka och sen som så klart FEKKE. Livet är en fest det kan man inte komma ifrån. Jag tycker extremt mycket om musik, jag lyssnar typ på allt. Just nu har jag dragits med i vågen av människor som älskar att dansa till electro-pop och 80-tal. Men annars lyssnar jag mycket på Indie från innan 2008, Rock'a'Billy, Soul, PUNK, Death Metal och super mainstream (Britney, 50 cent, Eminem och Beyonce är bland favoriterna i den kategorin).



Passar på att lägga ut två bilder från alla hjärtans dag då jag var på middag på en super mysig resturan "La Familla" vid Fridhemsplan.
Det är jag och min bästis/festmö Melanie på bilden. Vi har varigt bästisar i 5½ år och förlovade sedan 28 December 2009!
Du är finast av allt älskling! <3
(obs, Melanie är den blonda och jag den rödhåriga)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0