Pon and Zi huggie!

Sitter med två fina flickor och en från keffa gänget i min klass!
Vi ska plugga samhälle fast sitter och smsar, bloggar, kollar facebook och dricker kaffe för det mesta... men lite plugg har vi fått gjort ändå.. man har som sagt inte så mycket val när man har ett grupparbete tills på måndag. 
Här kommer en presentation på flickorna:

Natalie:
hon är modell
hon är från Thiland
jag väntar på att jag ska få äta hennes mammas mat
hon har alltid coola smycken
hon fick mig att ta hål i naveln igen
hon kommer ofta till knast med mig
hon är lik min barbie
hon pratar tyst ibland så då säger jag "VA?!" flera gånger....

Lina:
hon har jätte tjockt fint hår
ibland kommer hon inte till skolan
men sen kommer hon vid lunch
hon har en skit tuff rosa dator
hon kommer från långt bort
hon brukar göra många arbeten med mig

Elisabet snacka jag om igår.
Henne ska jag inte skriva om en gång till

Så här ser vi ut när vi leker flitiga...

Nu ska vi plugga vidare.
XOXO


Kommentarer
Postat av: tilde

så jävla läskig brud. stalkar och grejer

2010-02-19 @ 13:48:06
Postat av: stina

bästa beskrivningarna :D

2010-02-19 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0