enjoyed

"(Women) are not just there to be admired, they are there to be enjoyed."--Ellen Von Unwerth


För att hylla den duktiga Tyska fotografen Ellen Von Unwerth har jag valt att ha en av hennes bilder från utställningen "Revenge" som header.
Satt just och kolla igen hela serien här, men tänkte först inte på min lillasyster som satt brevid. Sen började hon fråga vad som hände på bilderna och fråga varför jag tittade på dem. Jag svara "jag vet inte vad de gör, jag kollar för de fina underkläderna".
Så det är verkligen barförbjudna bilder. Mycket lätt porr.
Väldigt likt filmerna som Bettie Page spelade in på 50 talet när de blev bundna och kidnappade i sexiga underkläder och piskade varann.
Man kan ju fråga sig vad det är jag ser i de här bildena men jag gillar dem, precis som jag också gillade Bettie Pages film. Det är nog det här med att det är naket men på ett fint sätt. Inte plast bröst i olja, utan mer klassiskt. Pinup liknande bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0