Take Everything

Halloj där alla glada människor!
Jag är nu hemma hos min fina Melanie! Vi har haft ett tvåmanna PJ party (hennes mamma var med lite smått på sidan dock)...
Jag som en hemlös stackare ska nu bo med min fästmö i två nätter! :D
På tal om min fästmö Melanie så vill jag uppklara ett litet missförstånd som uppstått efter mitt första inlägg.
Jag älskar Melanie mer än något annat på jorden. Men jag är inte lesbisk. Jag är HBTare och har absolut inget emot homosexuella, jag bara råkar inte vara det själv. Så jag och Melanie är bara två allra bästa kompisar som ska gifta oss.
Men Melanie vet jag däremot inte vad hon har för läggning. Så om du är en tjej som tycker att hon är fett sexy (för det är hon) så satsa! Och om du är en kille då är kraven höga, men satsa ändå (men var absolut inte för på, DRYGT ska det vara!)! Vi har ett 100 % öppet förhållande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0