Dear Prudence

Tjolahopp!
Ännu ett lov som börjar dra sig mot sitt slut. Fast denna gång är det bara fem veckor kvar tills nästa och då är det inräknat en språk föreläsnings veckan som vi ska ha. Den ser jag verkligen fram emot, kommer nog vara otroligt intressant!
Men idag ska jag ta det lilla lugna, jag har lämnat tillbaka min snowboard som jag hyrde igår som gav mig tusentals blåmärken och ett svultet knä. Hammarby backen SUGER!!!!
Jag borde ta fram min mattebok och börja spåna lite på min samhällsfördjupning idag också. Klockan 21 ska jag se Alice i Underlandet med Caroline.


Slänger in en bild på den skönaste Audrey Hepburn. Denna otroliga kvinna är min stora idol! Hon har en helt annan karaktär än de flesta andra gammeldagsa Hollywood stjärnor. Ingen kommer någonsin att kunna mätas upp till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0